
Als beginnende of groeiende solo-ondernemer heb je een goed idee en veel ambitie. Maar daarom niet de kennis, de inzichten en het zelfvertrouwen om je merk neer te zetten. En daar trouw aan te blijven. En toch wil je van jezelf een goed en sterk merk maken? Samen stellen we jouw persoonlijk merkverhaal scherp om zo de juiste projecten aan te trekken zodat je kan doen wie je bent.
Voor wie?
Voor iedereen die zijn brood en het beleg daarop verdient op basis van een persoonlijk, creatief of zakelijk talent zoals fotografen, copywriters, illustratoren, ontwerpers, vrije beroepen, consultants, coaches, adviseurs enz.
Hoe werkt het?
We werken samen in een groep van acht deelnemers. We zorgen voor een veilige, inspirerende context waarbinnen we een groeimindset installeren en elkaar sterker maken. Dat doen we in:
- 7 werksessies in groep: daarin bepalen we de sleutelelementen van jouw self-marketing. Tijdens elke sessie werken we rond aangeboden denkoefeningen met ruimte voor persoonlijke begeleiding en onderlinge kruisbestuiving.
- max. 5 uur individuele begeleiding verspreid over 3 vrij in te plannen afspraken. Deze worden gebruikt om je talentenbeeld te bepalen, te landen in je merkbelofte- en persoonlijk merkverhaal en om je actieplan op te volgen.
- een gesloten Facebookgroep: zo houden we de uitwisseling gaande tussen de verschillende sessies door.
Wat verwacht ik van jou?
Tussen de verschillende werksessies reserveer je ruimte en tijd (niet alleen in je agenda, ook in je hoofd, hart en buik) voor concrete opdrachten. Zelfreflectie is nodig om te weten waarin je als expert erkend wil worden, tot wie je je precies wil richten, met welke talenten je aan de slag wil, welke marketingtools aansluiten op jouw talenten, hoe je je wil positioneren en welk verschil je wil maken. Tijdens de werksessies kom je met een constructieve en open mindset.
Welk resultaat?
Op het einde van de rit heb je jouw merkbelofte en je persoonlijk merkverhaal geformuleerd, je naam en logo (her)bedacht, je social mediaprofielen up-to-date gebracht en een actieplan opgemaakt voor je self-marketing. En dit alles rond jouw definitie van succes en jouw talenten, zodat je je niet verliest in de gangbare verwachtingen rond ondernemen. Om zo te komen tot “doen wie je bent”. En het vol te houden. Wat het jou kan opleveren wordt vast duidelijker dankzij deze getuigenissen van je voorgangers.
Praktisch
De zeven werksessies gaan door op vooraf bepaalde data op een vaste locatie in Gent of Antwerpen
- Inleiding “Doen wie je bent” en “self-marketing”
- Jouw merkkapitaal: je persoonlijke merkbelofte en merkverhaal
- Jouw definitie van succes
- Jouw merknaam en logo
- Je online marketing
- Je actieplan
- Blijven “doen wie je bent”
De 3 individuele sessies worden gepland in overleg en gaan door in mijn kantoor (Twaalfkameren 97, 9000 Gent) en worden afgerond voor een vooraf bepaalde datum.
Momenteel staat er geen traject ingepland.
Budget
- Voor het volledige traject kan je gebruik maken van de 30% subsidie via de KMO-portefeuille voor ondernemers, vrije beroepen en zelfstandigen. (erkenningsnummer DV.0232535) Je ontvang een factuur die jij als kost kan inbrengen in je zaak.
- BTW wordt niet gesubsidieerd.
- Thee/water/koffie/lichte lunch per sessie inbegrepen.
- Inclusief het cursusmateriaal
- Je ontvangt gratis het boek “Doen wie je bent. Self-marketing voor solo-ondernemers” ter waarde van 24,50 €.
Inschrijven
Omdat er per traject met een beperkt aantal deelnemers wordt gewerkt en ik soms mensen moet teleurstellen, is het belangrijk dat je zeker deelneemt. Door omstandigheden zijn annulaties niet uitgesloten. Afhankelijk van het tijdstip van de annulatie, wordt een stuk van de inschrijvingswaarde aangerekend.
- Annuleer je meer dan 14 dagen voor aanvang, ontvang je een factuur voor 50% van het inschrijvingsbedrag excl. BTW
- Annuleer je minder dan 14 dagen voor aanvang, ontvang je een factuur voor 75 % van het inschrijvingsbedrag excl. BTW
- Annuleer je binnen 48 uur voor de start van de workshop, ontvang je een factuur voor 100% van het inschrijvingsbedrag excl. BTW
Waarom een traject?
Wat is de waarde van het peer-to-peer aspect?
In welke ondernemersfase is het zinvol?